"Εμείς (Microsoft) είμαστε σε τόσο εξέχουσα θέση που μπορούμε να πετάξουμε τη Sony έξω από την αγορά", έγραψε ο Booty αναφερόμενο στην προγραμματιζόμενη δαπάνη των $2- $3 δισ. το 2020, προκειμένου να μη σηκώσει κεφάλι ο ανταγωνισμός.
Ο Booty συνόψισε τον ανταγωνισμό και δήλωσε την ανάγκη να αποφευχθεί μια "κατάσταση όπου η Tencent, η Google, η Amazon ή ακόμα και η Sony θα έχουν γίνει η Disney των παιχνιδιών και θα κατέχουν το μεγαλύτερο μέρος του ποιοτικού περιεχομένου".
"Είναι πρακτικά αδύνατο για κανέναν να ξεκινήσει μια νέα υπηρεσία σε κλίμακα ίδια με εκείνη μιας video streaming".
"Στα παιχνίδια, η Google απέχει τρία με τέσσερα χρόνια από το να μπορέσει να έχει ένα studio σε πλήρη λειτουργία. Η Amazon δεν έχει δείξει καμία ικανότητα να ενεργήει σε περιεχόμενο παιχνιδιών", πρόσθεσε.
"Το περιεχόμενο είναι το μοναδικό ανάχωμα που έχουμε, όσον αφορά έναν κατάλογο που τρέχει σε σύγχρονες συσκευές και τη δυνατότητα δημιουργίας νέου. Η Sony είναι πραγματικά ο μόνος άλλος παίκτης που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί με το Game Pass και έχουμε προβάδισμα δύο ετών και 10 εκατομμυρίων συνδρομητών".
Από πλευράς της, η Microsoft υποστηρίζει ότι το email είναι παλιό και αντικατοπτρίζει μια στρατηγική που η εταιρεία δεν ακολούθησε ποτέ.
"Αυτό το email είναι 3,5 ετών και χρονολογείται 25 μήνες πριν την ανακοίνωση της πρότασης εξαγοράς της Activision Blizzard. Αναφέρεται σε τάσεις της βιομηχανίας που ποτέ δεν ακολουθήσαμε και δεν σχετίζονται με την πρόταση εξαγοράς", δήλωσε το The Verge ο γενικός διευθυντής δημοσίων σχέσεων της Microsoft, David Cuddy.

Αποσύρεται κι άλλο κινητό τηλέφωνο από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity